خنده بازار

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

خنده بازار

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک تبریک سالگرد ازدواج سری جدید ۱۳۹۰

بزرگترین جراح و متخصص عالم قلب شما دو تا را با شکوه و زیبایی تمام به هم پیوند زد

عمل پیوندتان مبارک باد

 

 

 

ازدواج پیوندی است که هیچ کس در آن ضرر نمیکند.

اگر همسر خوبی بدست آوردی خوشبخت میشوی و در غیر اینصورت فیلسوف میشوی !

پیوندتان مبارک

 

 

 

پیوندتان را با تقدیم هزاران گل سرخ تبریک میگویم
و زندگی پر از عشق و محبت را برایتان آرزو میکنم
آرزومند خوشبختی شما (…)

 

 

 

ازدواج تنها پیوند زمینی است که در آسمانها بسته میشود
پیوند زیبایتان مبارک باد

 

 

عشق ممکن است که کور باشد ولی هیچ اتفاقی در دنیا
به اندازه ازدواج چشمان انسانها را باز نمیکند
ورود شما به دنیای عشاق را تبریک میگویم

 

 

 

برای یک ازدواج موفق و زندگی خوشبخت باید دم به دم عاشق شوید
منتها فقط عاشق همسرتان
پیوندتان مبارک

 

 

 

عاشق کسی بودن به انسان قدرت و نیرو میبخشد
و معشوق کسی بودن به انسان شجاعت
پس ازدواج به شما هم قدرت میدهد هم شجاعت.
پیوندتان مبارک

نظرات 2 + ارسال نظر
amir شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ق.ظ http://pctricks.blogsky.com

سلام.من یه وب دارم که توش درباره دانلود نرم افزار فیلم،آهنگ،تفریح و سرگرمیو خلاصه همه چی به غیراز غیر اخلاقی توش هست.من میخوام یه تیم بترکون وب نویسی تشکیل بدم.اگه مایلی و میتونی روزانه آپ کنی بیا تو وبم و خودت رو معرفی کن وایمیلتو بده تا واست دعوتنامه ارسال کنم تا عضو یه تیم وب نویسی بزرگ بشی. ممنون.

مهتا سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ق.ظ

سلااااااااااااام من اولین باره که به وبت میام وب قشنگی داری یذره امروزیترش کنی بد نیس راستی قالب قشنگی داری

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد