خنده بازار

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

خنده بازار

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

سیر تکامل دختر خانمها

سال 1230 : مرد:دختره خیر ندیده من تا نکشمت راحت نمیشم…..

زن:آقا حالا یه غلطی کرد شما ببخشید!نا محرم که تو خونمون نبود.حالا این بنده خدا یه بار بلند خندید…!!!

مرد: بلند خندیده؟ این اگه الان جلوشو نگیرم لابد پس فردا می خواد بره بقالی ماست بخره. نخیر نمی شه باید بکشمش….

بالاخره با صحبتهای زن ، مرد خونه از خر شیطون پیاده می شه و دختر گناهکارشو می بخشه.



سال 1280:مرد: واسه من می خوای بری درس بخونی؟

می کشمت تا برات درس عبرت بشه. یه بار که مُردی دیگه جرات نمی کنی از این حرفا بزنی. تو غلط می کنی. تقصیر من بود که گذاشتم این ضعیفه بهت قرآن خوندن یاد بده. حالا واسه من میخای درس بخونی؟؟؟

زن: آقا ، آروم باشین. یه وقت قلبتون خدای نکرده می گیره ها!

مرد( با نعره حمله می کنه طرف دخترش ): من باید بکشمت. تا نکشمت آروم نمی شم. خودت بیای خودتو تسلیم کنی بدون درد می کشمت…

بالاخره با صحبتهای زن، مرد خونه از خر شیطون پیاده می شه و دختر گناهکارشو می بخشه



سال1330:مرد: چی؟ دانشسرا (همون دانشگاه خودمون) حالا می خوای بری دانشسرا؟ می خوای سر منو زیر ننگ بکنی؟ فاسد شدی برا من؟؟ شیکمتو سورفه (سفره) می کٍونم…

زن: آقا، ترو خدا خودتونو کنترل کنین. خدا نکرده یه وخ (وقت) سکته می کنین آ…

مرد: چی می گی ززززززن؟؟ من اگه اینو امشب نکوشم (نکشم) دیگه فردا نمی تونم جلوی این فسادو بیگیرم. یه دانشسرایی نشونت بدم که خودت کیف کٍونی…

بالاخره با صحبتهای زن، مرد خونه از خر شیطون پیاده می شه و دختر گناهکارشو می بخشه



سال1380:مرد: کجا؟ می خوای با تکپوش (از این مانتو آستین کوتاها که نیم مترم پارچه نبردن و وقتی می پوشیشون پستی بلندی پیدا می کنن) و شلوارک (از این شلوار ها که خیلی کم پارچه اسراف می کنن!) بری بیرون؟ می کشمت. من… تو رو… می کشم…

زن: ای آقا. چی کار به کارش داری. الان دیگه همه همینطورین (شما بخونید اکثرا).

مرد: من… اینطوری نیستم. دختر لااقل یه کم اون شلوارو پائین تر بکش که تا زانوتو بپوشونه. نه… نه… نمی خواد. بدتر شد. همون بالا ببندیش بهتره…



سال1400:زن: دخترم. حالا بابات یه غلطی کرد. تو اعصاب خودتو خراب نکن. لاک ناخنت می پره. آروم باش عزیزم. رنگ موهات یه وقت کدر می شه، بسشه دیگه مامی. باباتم قول می ده دیگه از این حرفا نزنه…

بالاخره با صحبتهای زن، دخترخونه از خر شیطون پیاده می شه و بابای گناهکارشو می بخشه !!

اشعار کوتاه

نه دل در دست محبوبی گرفتار، نه سردرکوچه باغی برسردار، از این بیهوده گردیدن چه حاصل؟، پیاده می شوم، دنیا نگهدار

---------------------------- اشعار کوتاه . اس ام اس پیامک . مسیج پیام کوتاه ----------------------------

شاید آن روز که سهراب نوشت : تا شقایق هست زندگی باید کرد، خبری از دل پر درد گل یاس نداشت، باید اینجور نوشت، هر گلی هم باشی، چه شقایق چه گل پیچک و یاس، زندگی اجبارست

---------------------------- اشعار کوتاه . اس ام اس پیامک . مسیج پیام کوتاه ----------------------------

من در این کلبه خوشم، تو در ان اوج که هستی خوش باش، من به عشق تو خوشم، تو به عشق هر که هستی خوش باش

---------------------------- اشعار کوتاه . اس ام اس پیامک . مسیج پیام کوتاه ----------------------------

ای که از درد دلم با خبری ، قرص دل درد مرا کی می خری؟

---------------------------- اشعار کوتاه . اس ام اس پیامک . مسیج پیام کوتاه ----------------------------

روزگاری مردم دنیا دلشان درد نداشت، هر کسی غصه اینکه چه می کرد نداشت، چشم سادگی از لطف زمین می جوشید، خودمانیم زمین این همه نا مرد نداشت

---------------------------- اشعار کوتاه . اس ام اس پیامک . مسیج پیام کوتاه ----------------------------

کلاس عشق ما دفتر ندارد، شراب عاشقی ساغر ندارد، بدو گفتم که مجنون تو هستم، هنوز آن بی وفا باور ندارد

---------------------------- اشعار کوتاه . اس ام اس پیامک . مسیج پیام کوتاه ----------------------------

ای غم ، تو که هستی از کجا می آیی؟

هر دم به هوای دل ما می آیی

باز آی و قدم به روی چشمم بگذار

چون اشک به چشمم آشنا می آیی

---------------------------- اشعار کوتاه . اس ام اس پیامک . مسیج پیام کوتاه ----------------------------

تصویر چشمان تو را در رویا ها کشیدم، باغ گلی از جنس نیلوفر کشیدم، تو گم شدی در جاده های ساکت و دور، من هم به دنبال نفس هایت دویدم

---------------------------- اشعار کوتاه . اس ام اس پیامک . مسیج پیام کوتاه ----------------------------

باز در کلبه ی عشق، عکس تو مرا ابری کرد، عکس تو خنده به لب داشت ولی اشک ، چشم مرا جاری کرد

---------------------------- اشعار کوتاه . اس ام اس پیامک . مسیج پیام کوتاه ----------------------------

شیشه ها شکستنیست، زندگی گذشتنیست، این فقط محبت است، که همیشه ماندنیست
---------------------------- اشعار کوتاه . اس ام اس پیامک . مسیج پیام کوتاه ----------------------------

تو اگر باز کنی پنجره ای سمت دلم ، میتوان گفت که من چلچله لال توام، مثل یک پوپک سرمازده در بارش برف ، سخت محتاج به گرمای پر و بال توام

---------------------------- اشعار کوتاه . اس ام اس پیامک . مسیج پیام کوتاه ----------------------------

راز دل با کس نگفتم چون ندارم محرمی ، هر که را محرم شمردم عاقبت رسوا شدم ، راز دل با آب گفتم تا نگوید با کسی ، عاقبت ورد زبان ماهی دریا شدم

---------------------------- اشعار کوتاه . اس ام اس پیامک . مسیج پیام کوتاه ----------------------------

من آن رودم که تنها آب دارم ، نگاهی خسته و بی تاب دارم ، من عشق نور دارم در دل اما ، فقط تصویری از مهتاب دارم

---------------------------- اشعار کوتاه . اس ام اس پیامک . مسیج پیام کوتاه ----------------------------

فریاد من از داغ توست ، بیهوده خاموشم مکن ، حالا که یادت میکنم ، دیگر فراموشم مکن ، همرنگ دریا کن مرا ، یکبار معنا کن مرا

---------------------------- اشعار کوتاه . اس ام اس پیامک . مسیج پیام کوتاه ----------------------------

جوک های باحال

به لره میگن بچت حشیش می‌کشه میگه حشیش چیه؟ میگن یه چیزیه که آدم می‌کشه و میره تو فضا. شب پسرش میاد خونه و لره بهش میگه اصغر حشیش می‌کشی؟ پسره میگه نه بابا چطور مگه؟ لره میگه خفه شو پدر سگ، مردم تو آسمونا دیدنت

---------------------------- مسیج خنده دار . اس ام اس جوک . طنز و سرگرمی ----------------------------

از لره می پرسن؟ چه طوری لر شدی ؟می گه: اولش تفریحی بود

---------------------------- مسیج خنده دار . اس ام اس جوک . طنز و سرگرمی ----------------------------

به لره میگن علی یارت میگه ما تیممون تکمیله یار خودتون

---------------------------- مسیج خنده دار . اس ام اس جوک . طنز و سرگرمی ----------------------------

یه روز به لره می گن : دو دو تا میگه : 4 تا می گن :اه اه جکو خراب کردی رفت

---------------------------- مسیج خنده دار . اس ام اس جوک . طنز و سرگرمی ----------------------------

به ترکه میگن چرا زنتو باچاقو کشتی میگه والا وضع مالیمون خوب نبود که تفنگ بخرم

---------------------------- مسیج خنده دار . اس ام اس جوک . طنز و سرگرمی ----------------------------

ترکه نشسته بود سر جلسه کنکور. سؤالا رو پخش می کنن و ترکه اول یه پنج دقیقه ای مبهوت به سؤالا خیره میشه . بعد یه پنج تومنی از جیبش در میاره شروع می کنه تند تند شیر یا خط کردن و پاسخ نامه رو پر میکنه . بعد 50-40 دقیقه مراقب میبینه ترکه خیس عرق شده و مرتب یه سکه رو میندازه بالا و زیر لب فحش میده . میره جلو می پرسه داری چیکار میکنی؟ ترکه می گه همه سؤالا رو جواب دادم . دارم جوابامو چک میکنم

---------------------------- مسیج خنده دار . اس ام اس جوک . طنز و سرگرمی ----------------------------

افسر داشته امتحان رانندگی میگرفته. از ترکه میپرسه: اگه یه نفر وسط خیابون بود، بوق میزنی یا چراغ؟ ترکه میگه: برف پاک کن جناب سروان! افسر تعجب میکنه، میپرسه: یعنی چی؟ ترکه میگه: جناب سروان، یعنی یا برو این طرف یا برو اون طرف

---------------------------- مسیج خنده دار . اس ام اس جوک . طنز و سرگرمی ----------------------------

رشتیه پای کامپیوتر جو گیر میشه زنشو سند تو ال میکنه

بچه ترکه از پدرش می‌پرسه: بابا، ماه نزدیک‌تره یا اصفهان؟ ترکه میزنه پس گردنش و میگه: آخه پدرسگ، معلومه دیگه، مگه تو از اینجا میتونی اصفهان رو ببینی

---------------------------- مسیج خنده دار . اس ام اس جوک . طنز و سرگرمی ----------------------------

اگر اصفهانی برات یه اس ام اس (پیامک) داد ، بدون که به یادته ، اگردو تا اس ام اس (پیامک) فرستاد بدون که خیلی خاطرت می خواد ، اگر سه تا اس ام اس (پیامک) فرستاد ، بدون که موبایل مال خودش نیست

---------------------------- مسیج خنده دار . اس ام اس جوک . طنز و سرگرمی ----------------------------

دو تا ترک داشتن تو یه ماشین بمب کار میذاشتن یکیشون به اون یکی میگه: اگه این بمب الان منفجر شه چی کار کنیم؟ اون یکی میگه نگران نباش من یکی دیگه دارم

---------------------------- مسیج خنده دار . اس ام اس جوک . طنز و سرگرمی ----------------------------

ترکه داشت گریه می کرد. باباش پرسید چی شده؟ گفت: عاشق شدم! باباش گفت حالا عاشق کی هستی؟ گفت: هر کسی که شما صلاح بدونی