خنده بازار

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

خنده بازار

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس اس ام اس عاشقانه جدید و رمانتیک

اس ام اس عاشقانه جدید و رمانتیک

تو صبح باش ! من تمام شب های تاریخ را تاب می آورم !

  • …………………

تنها چیزی که فروغش به خاموشی نمی گراید ، خاطرات پاک به یاد هم بودناست .

 

  • ………………….

ندارم من نظر جز بر نگاهت / ندارم من طلب جز روی ماهت / ندارم من دلی جز عاشق تو / نباشم من دمی جز در پناهت .

 

  • …………………….

ایستادن اجبار کوه بود ، رفتن سرنوشت آب ، افتادن تقدیر برگ و صبر پاداش آدمی ، پس بی هیچ پاداشی حراج محبت می کنیم که همه ی ما خاطره ایم راموشم کنی .

 

  • …………………….

باران همیشه می بارد ، اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند ، نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن !

 

  • ……………………..

عزیزم ، دلتنگیت را چگونه بیان کنم که قلبم فراتر از واژه های زمین برایت تنگ است .

 

  • ……………………

دیروز دلم دوباره یک مهمان داشت / افسوس که مهمانی او پایان داشت / صد ماند ، چه گناهی دارد سماوری که داغ دیده است ؟

 

  • …………………..

لیوان چای روی میز در انتظار یک جرعه است ، نه تو می آیی نه او گرم می حرف نگفته در دلم بود هنوز / ای کاش زمانه دور برگردان داشت .

 

  • …………………….

شاهزاده ی عشقی که غلامت شده ام / پابند تو و اسیر دامت شده ام / گویند کبوتری وفادار تر از طوقی نیست / طوقی صفتم ، جلد مرامت شده ام .

 

  • …………………….

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت ، شاید از جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد .

 

  • ……………………….

دوست داشتن امروزم ، دنباله ی ستاره ی چشمهایت است که در آسمان قلبم سالها پیش جا گذاشته بودی !

 

  • …………………………..

روزهاست از سقف لحظه هایم یاد تو می چکد ، اگر باران بند بیاید از اینه سالها منتظر در زدنت بودم .

 

  • ……………………….

جای قول و قرارهایمان امن است ، زیر پاهای تو !

……………………………
گاهی تنهایی آنقدر قیمت دارد که درب را باز نمی کنم ، حتی برای “تو” ک خانه می روم .

 

  • …………………

گفت مجنون گر همه روی زمین / هر زمان بر من کنندی آفرین / من نخواهم آفرین هیچ کس / مدح من دشنام لیلی باد و بس

 

  • ……………………….

در سرزمین خاطره ها آنان که خوبند همیشه سبزند و آنان که محبتها و دوستیها را بر قلبشان برافراشتند همیشه به یاد می مانند .

 

  • …………………………

از درد و دلت فقط درد سهم من شد و دلت سهم دیگری .

 

  • ………………………..

ما هرچه دویدیم به مقصد نرسیدیم / از عشق به جز مزه ی تلخش نچشیدیم .

 

  • ……………………..

زمستان است و هوا پر شده از دوستت دارم هایی که به بادها سپرده ام ، کاش پنجره ات باز باشد .

 

  • ………………………….

بی رویت آینه کدر خواهد شد / آهم در شهر منتشر خواهد شد / چون بمبی ساعتی دلم در سینه / با تاخیر تو منفجر خواهد شد .

  • ……………………..

عزیزم حسادت نکن ، این که بعد از تو بغل گرفته ام ، زانوی غم است !

 

  • ……………………….

همیشه از فاصله ها گله مندیم ، شاید یادمان رفته که در مشق های کودکیمان گاه برای فهمیدن کلمات فاصله هم لازم بود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد