خنده بازار

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

خنده بازار

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس عاشقانه جدید



In B

o

o

o

o o o o

o O o

o o

o o

S

Male toe

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *




|""""""""""|_:!""-.,


"@@"""""" ""@""

ده تن آجر فدای زیر بنای وجودت


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در10روز9سوال ازتوکردم8روزفکرکردی وطی7روزبه6تاازآنها5جواب دادی،4بارتورابه 3پارک دعوت کردم،2بارخواهش کردم تا یک بار گفتی:

I LOVE YOU

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قلب من با قلب توخورده گره نکنه نازکنی باز کنی این دوگره


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

واسه اینکه یه گل بخنده حتمأباید ابری گریه کنه،ابرتم گلم،همیشه بخند.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ماکه به دل عشق تو را کاشتیم،ماکه به سرشوق تو پنداشتیم،بود اگرصحبت دوست داشتن،بیشتر ازهر که تو را دوست داشتیم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *




شمع این مساله را بر‎ ‎همه روشن کرد/ که تواند همه شب گریه‎ ‎بی شیون کرد.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دارم به دل صحبت یاران رفته را/ یاری کن ای اجل که به یاران رسانیم.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یار اگر ننشست با ما نیست جای اعتراض/ پادشاهی کامران بود از گدایان عار داشت‎ ‎.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


ای وای بر اسیری کز یاد رفته باشد/ در دام مانده مرغی صیاد رفته باشد.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دوری پایان دوستی نیست لطیف ترین غم دنیاست.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


ای خدایی که به یعقوب رساندی یوسف،این زمان یوسف من نیز به من باز رسان