خنده بازار

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

خنده بازار

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس های شکلک دار خوشگل!!!


آهای

__0\
|
JL


میدونی چقدر دوست دارم؟

O
<>
JL

اینقد

________0________
|
JL




0 0
\|/\|/
\/\/

دستاتو سفت گرفتم که یهو گمت نکم آخه بی تو من تنهام


آهای

__0\
|
JL


میدونی چقدر دوست دارم؟

O
<>
JL

اینقد

________0________
|
JL




0 0
\|/\|/
\/\/

دستاتو سفت گرفتم که یهو گمت نکم آخه بی تو من تنهام


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


0 0
ـــــ[]ــ!=[]
_\\ @@ /\

فلجتیم رفیق!!!



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


|""""""""""|_:!""-.,
"@@"""""" ""@"'
ده تن آجر فداى زیربناى وجودت.



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



()' "' '()
( ' ; ' ) .,'@,
=(,,)=("')===:',@,'@
t_!_J '@;



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



/), ,/)
( ' ; ' )
;(,,)-(,,)

می بوسمت

/),, /)
('; ' )
(,,)-(,,)

یکی این ور

/) ,,/)
( ' ;')
(,,)-(,,)

یکی اون ور



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


وقتی دلم برات تنگ میشه...
()*()
(-.-)
(")(")
چشمامو می بندم و فکر میکنم که تو....

()@()()*()
( `.`(`.` )
(") (`(")(")
همیشه پیشمی!



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


تایتانیک

ــــــــ||ــ
="............."-
___t/,_. ............. ,_
/ __________________

با همه مسافراش

فدات



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



__%"!""!____
'--@----@--"-'
عزیزم تولدت مبارک، این هدیه من به توء ، سوییچش پایینه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خنگول ، تولد تو که نیس



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


0('_')0
0('_')0
0('_')0
0('_')0
~(-_-)~
0('_')0
0('_')0
0('_')0
.
.
.

اگه گفتی کدوم منم ، ‌اون طفلک چشم و گوش بسته !


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



ضربان قلب من:
باتو:_/_/_/_
دورازتو: _ __
بدون تو:_______


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




To
.
.
.
@
@_ @
@___ @
@@@@@@ZIZAMI
@_______ @
@_________ @



(='o'=)
(")(")
من پیشیه ملوسم
میتونم تورو ببوسم؟



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



/\
|
\O/
این میدونی کیه؟ خوب تویی دیگه از خوشی رسیدن اس ام اس من داری جفتک میزنی



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



1
.
2
.
3
تموم شد!

^^
((@@))
\ /
(**)

تو هم خوش عکسیا!!!!



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



l-----l-
l '. o
l /l\
l JL
l

ببین از بس اس ام اس ندادی خودمو دار زدم!



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



\@. . .
+ (
/@. . .
گوشیتو کج بگیر ، ببین از دوریت چی میکشم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد