خنده بازار

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

خنده بازار

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پ نه پ

 

 

 

رفتم سرِ خاکِ مادربزرگم دارم با یه تیکه سنگ کوچولو میزنم به سنگِ قبرش، خانومه اومده میگه میخواى فاتحه بخونى؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ کلید نیاوردم،موندم پشتِ در،منتظرم درُ باز کنه!!

 


رفتم کفاشی میگم : آقا واکس دارید؟ میگه: واسه کفشت میخوای؟ میگم: پـَـــ نــه پـَـــ میخوام باهاش پوستم رو استتار کنم برم سومالی ببینم واقعا قحطیه یا خالی بندیه!!

 


یارو عکسمو دیده میگه:اااا دماغ خودته این؟ پـَـــ نــه پـَـــ دماغ اجدادمه که بینی به بینی، نسل به نسل منتقل شده الان رسیده به من!!!

 


رفتم مرغ فروشی گفتم بال دارین گفت :بال مرغ ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ بال هواپیما،برای ایرباس پشت خونه مون

نظرات 1 + ارسال نظر
maedeh چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:59 ب.ظ http://www.poch021.blogfa.com

وبتون خیلی قشنگه خیلی وقت بود از ته دل نخندیده بودم الان انقد خندیدم که دلم درد میکنه
با اجازه لینکتون کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد